close

It was about 1998,the 2nd year I came to Taipei . I can't remember which month we met.


I only know the little girl is quite special.  I was assigned to the job didn't  match why I was hired. I felt so bored then the little girl younger 5 years than me said, " you have to object it ! "


It's so hard to believe that we've been friends more than 10 years. oooooops.


Then the little gril went abroad to study MBA and now she's MARRIED. I couldn't believe it.


Dear M. you know I really wanted to go for your wedding on the very day but I couldn't. and thanks for your sweet and considerate. I Owe You.


很難想像,那個還拉著我帶他去買化妝品、買衣服的小妹妹就這樣邁入人生的另外一個階段了。


那個小小圓圓的小辣椒(容我這樣形容,在我剛到台北還傻裡傻氣做著和應徵的工作內容不符的工作時,是你理直氣壯地說,去跟老闆抗議,因為那樣子不對! 台北人真的不一樣捏~ㄎㄎ)突然一夕之間,變成人妻了。


雖然沒有辦法實地參與你的婚禮,我深感愧疚,但是看你幸福的樣子,真的很為你感到高興,一千個一萬個祝福,都不足以表達我的祝福。


看著你分享的照片,祝福、感嘆,都湧上心頭。


 


我喜歡這張照片,牽手



 


真正的教堂婚禮



 



 


and.........可愛的小腳丫 :) you are really sweet ~~






arrow
arrow
    全站熱搜

    小花 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()